Informace pro zájemce
Pro přijetí do našeho zařízení je nutné osobně na adrese Domova sv. Markéty – zde podat Žádost o poskytování sociální služby a k žádosti doložit tyto dokumenty:
- platný občanský průkaz
- rodné listy dětí
- potvrzení o příjmech (dávky nebo platový výměr)
- návrh nebo rozsudek o stanovení rodičovské zodpovědnosti, případně mimosoudní dohodu o výživném na děti
- potvrzení o evidenci na ÚP nebo pracovní smlouvu
Žádosti přijímají sociální pracovnice:
Mgr. Taťána Bočková, sociální pracovnice
tel. : 549 122 962, 736 529 335
tatana.bockova@brno.charita.cz
Bc. Ivana Tesaříková, sociální pracovnice
tel. : 549 122 962, 736 529 335
ivana.tesarikova@brno.charita.cz
Kontaktujte je v úředních hodinách, po domluvě možno i jindy.
Kompletní žádost bude zařazena do nejbližší ubytovací komise, která bývá zpravidla na konci kalendářního měsíce. Komise rozhodne o zařazení do pořadníku. K tomu, aby žádost byla v pořadníku vedena, je nutné každý měsíc potvrdit zájem o službu.
V případě, že se uvolní byt, je oslovena první žadatelka z pořadníku. Před uzavřením smlouvy domlouvá sociální pracovnice se žadatelkou termín uzavření smlouvy o poskytování sociální služby a plánuje průběh služby. K uzavření smlouvy musí žadatelka dodat lékařské potvrzení o možném pobytu v azylovém domě a uhradit platbu za ubytování viz ceník a zálohu na eventuální poškození bytu.
Smlouvu o poskytování sociální služby lze uzavřít maximálně na dobu 1 roku.